Alla inlägg den 13 april 2008

Av Ulrica - 13 april 2008 19:42

Om att avsluta denna bloggsida någon dag.

Sov hos Mia från i går tills idag. Varit till Birsta idag, Vi gick ditt så man var hyffsat blöt när man var framme...

Pontus och Dennis har åkt nu så nu är det bara jag och Freja..


Mår piss men säker många som tycker att jag förkänar det så skit samma..

Dagarna går upp och ner men det går ju i alla fall..

TACK MINA UNDERBARA VÄNNER OCH NÄRMASTE SOM STÖTTAR MEJ FAST JAG INTE ÄR VÄRD det.... ÄLSAKAR ER HÖGT FÖR ATT NI FINNS FÖR MEJ; NI VET VILKA NI ÄR...


Gör så förbannat ont att jag inte ska få träffa Victor mer men Tack och hej för att jag har tagit hand om honom i bra många år.

Har också fått höra att jag är en dålig mamma till mina barn och att detta hem inte är bra för dom...

Ja ja jag gör så gott jag kan göra..

Vet att det var fel att ljuga för dej Micke men jag har ju INTE VARIT OTROGEN MOT DEJ.... FÖRLÅT ÄNNU EN GÅNG...

Detta blir nog mitt sista inlägg på denna blogg kanske jag skaffar mej en ny får se..



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards