Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Beslut

Av Ulrica - 13 april 2008 19:42

Om att avsluta denna bloggsida någon dag.

Sov hos Mia från i går tills idag. Varit till Birsta idag, Vi gick ditt så man var hyffsat blöt när man var framme...

Pontus och Dennis har åkt nu så nu är det bara jag och Freja..


Mår piss men säker många som tycker att jag förkänar det så skit samma..

Dagarna går upp och ner men det går ju i alla fall..

TACK MINA UNDERBARA VÄNNER OCH NÄRMASTE SOM STÖTTAR MEJ FAST JAG INTE ÄR VÄRD det.... ÄLSAKAR ER HÖGT FÖR ATT NI FINNS FÖR MEJ; NI VET VILKA NI ÄR...


Gör så förbannat ont att jag inte ska få träffa Victor mer men Tack och hej för att jag har tagit hand om honom i bra många år.

Har också fått höra att jag är en dålig mamma till mina barn och att detta hem inte är bra för dom...

Ja ja jag gör så gott jag kan göra..

Vet att det var fel att ljuga för dej Micke men jag har ju INTE VARIT OTROGEN MOT DEJ.... FÖRLÅT ÄNNU EN GÅNG...

Detta blir nog mitt sista inlägg på denna blogg kanske jag skaffar mej en ny får se..



 
 
anki

anki

13 april 2008 21:49

Var är våran kaxiga mamma helt klart har du inte varit en dålig mamma och vi vill gärna att du fortsätter skriva och klart är att vi ska inte tappa kontakten kram anki

http://anki

 
Erika

Erika

13 april 2008 23:02

Hej!
Oj verkar som mycket har hänt??
Allt ordnar sig säkert ska du se.
Hur mås d med F då? Sötistjejen.
Må så gott.
Erika (ms kompis)

http://mammamuratovic.blogg.se

 
Ingen bild

Syster

14 april 2008 12:09

Du har inte varit eller är en dålig mamma.Du har ett bra hem till dina barn.Jag skulle med tryggt hjärta kunna lämna mina barn hos dig.Om du vill kan jag fixa alla bloggar som handlar om Englas resa så du har något att visa henne när hon blir äldre.Du vet var jag finns ALLTID.
Kramar

 
Ingen bild

Micke

14 april 2008 14:24

Allt kan bli fel väldigt fort och hårda och orättvisa ord kommer lätt när man får sig sådana törnar. En av dom få man litar på sviker en....gjort är gjort kommer aldrig åter, man kan bara blicka framåt. Känslor finns kvar men försvinner sakta, sakta...
Victor kommer snart och hälsar på, det är jag som försöker att "straffa, såra dig" ska inte göra så, du förtjänar bättre än mina dumheter, FÖRLÅT.
Mvh.Micke "skalman"

 
Ingen bild

mervi

14 april 2008 15:46

hej gumman. DU är inte en dålig mamma. Vi finns här för dig alltid.Jag ringer sen kramisar

 
Ingen bild

vicka

14 april 2008 20:18

Snart 11 år sen du födde den förste. Å jag har ALDRIG sett att du har varit en dålig mor, varken till honom eller till de två andra du har fött. Du har även haft "lille kvirgitt" i 4 år som du tagit hand om som ditt eget. Jag blir frustrerad å arg.KRAMIZZ till dig å barnen.

 
Ingen bild

mamma ulrika

16 april 2008 19:08

Hej Gumman... Du vet lika väl som jag att du inte är en dålig mamma. Men jag vet av egen erfarenhet att man år sina sparkar och hårda vid såna här tillfållen... Älskar dig gumman.. Kramizar till er alla...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards