Alla inlägg den 22 april 2008

Av Ulrica - 22 april 2008 08:28

Sitter här med en mugg kaffe, har skickat iväg grabbarna till skolan.

Fint väder är det ute med kanske man tar sej en promis..

Får se om man fixar så man kanske kan gå med pojkarna på fotboll ikväll skulle vara skoj och mysigt.

Har mina tankar och funderingar på om jag ska flytta från denna lgh känner mej obekväm i den. Men bäst för barnen  är ju om jag bor kvar..


Ont i magen hmm skulle bara fattas om min magkattar har börjat att spöka igen, eller är det kanske alla 712 koppar kaffe som jag dricker? =)


Har hunnit bädda alla sängar nu på morgonen och kört igång diskmaskinen, nu blir det en till muggkaffe och sedan köra igång 1 maskin med tvätt...

Ring ska jag med göra har lite att stå i bläää tycker inte om dessa myndigheter osv...

Nä bara att lyfta på röven och sätta i gång med det som ska fixas får se om jag skriver mer sedan eller inte. Så synd att man inte kan skriva alla sina tankar och funderingar på denna sida. Jag skriver på 1 sätt men det läses på ett annat vis, så det ser värre ut än vad det är.... 


              Hej hopp i lingonskogen...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards