Alla inlägg den 30 december 2008

Av Ulrica - 30 december 2008 21:01

Lilla gumman invigde sin växar säng igår när hon kom hem.. Och det gick ju klockrent, märks att hon trivs som fisken i vattnet =)


Lilla gumman är hostig och snorig igen, och ikväll tyckte jag och Per att hon kändes vaem... Japp 39,1 stannade tempen på, men hon är lika go och glad för det..


Mia har varit snäll och haft barnen en stund idag eller typ halva dagen.. Hjärtat och jag var iväg och handlade tills imorgon.. Kommer att bli mysigt i morgon, 11st blir vi här hemma.. Äta god mat och umgås är vad det blir =)


Idag fyndade jag även ett par grymt snygga jeans på Gina, rea var det också.. Tycker dom är skit snygga, är jeans med resor nere i benen =) Priset blev hela 249 istället för 499 det tycker jag om =)


Men det måste vara något fel på stl nu för tiden.. Fick köpa 27/34 och så smal är jag inte !!!! Men en rolig grej som har hänt är att oftast så går man upp i vikt under julen, själv har jag gått ner fast jag har ätit en massa =)-


Nu ska jag ta och mysa med hjärtat och Pontus, Wilma och Freja har lagt sej. Och ja Dennis skulle minsann sova över hos Mia han, OCH det var hans egen ide. Alla som känner Dennis vet ju hur han brukar vara med att sova borta, så Mia känner sej speciell...


Jag HOPPAS att det nya året blir mycket bätter än förra året...

Jag HOPPAS att våran familj + alla mina nära och kära slipper en massa tråkigheter detta år, det har vi haft så det räcker och blir över..

Men som  Mia brukar säga: vi är född till denna värld för att kämpa..


Skriver jag inge mer detta år så vill jag önska: ETT GOTT NYTT ÅR!!!!!! =)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards