Alla inlägg den 13 december 2008

Av Ulrica - 13 december 2008 13:52

Ja fy faan tror jag skiter i allt, men måste ju för kidsens skull ..

Nästa helg åker jag, Mia och barnen till mamma och Ulf och hälsar på.. Ska bara vara över dagen, men mysigt och skoj ska det bli =) TACK snälla go Mia för att du ställer upp som du gör för mej och barnen...


Per stannar hemma och umgås med Meta och co som är här och hälsar på.. Själv känner jag att det är viktigt att mamma och Ulf får träffa barnen innan jul.. Meta och co ska vi ju träffa typ hela Julen, därför är jag oartig och åker till mamma =)


Grytm jobbigt att känna sej på så jävla fittigt humör och inte kan jag sätta kläm på det heller.. Eller jo vissa små saker stör jag mej på men inget som man ska behöva bli en sur fitta för =(


                       Tack och hej frå en sur bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Ulrica - 13 december 2008 11:31

lilla Jennifer var igår =) Dom var så duktiga så, trevligt och gott var det också.. Vi fick tomte gröt, smörgås med skinka och kaffe, peppakakor och lussebulle =) Lilla Jennifer hade många som kom och tittade på henne: Pappa, Ullis, Pontus, Dennis och moster =) Japp jag skrev helt rätt grabbarna var med också =) Dom ville helt själv följa med det var mysigt ..


På morgonen var jag på Korstaskolan och kollade på dom vackra 6:orna som lussade för skolan.. Fick rysning i hela kroppen för dom var sää jäkla duktiga =) Efter det bar det av hem till A för kaffe och lussebullra, dom kan man ju aldrig få nog av ... Blev upphämtad av hjärtat och sedan var vi och fixade lite.. Bar hemåt för att duscha, kleta på sej lite smink och sedan hämta grabbarna för att åka vidare till Jennifers skola..


På kvällen så var Dennis och Mia på Bio dom var nöjd båda 2 =) Sedan hade även Dennis bestämt sej för att sova hos Mia och ja alla vi som känner lilla gubben vet ju att han helst bara ska sova där mamma är.. Så ja vi blev rätt chockade både Mia och jag, men roligt.. Mia har lagt ut en bild på Dennis när han *tittar* på film på hans vis =) miusmia.bloggagratis.se


                     Ha det...........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards