Alla inlägg den 26 december 2008

Av Ulrica - 26 december 2008 21:02

Julafton var lyckad, med en massa paket.. Per och jag fick: Riskokare, sodastreamer,Jätte snygg matta med kinestecken till duscdraperiet som vi har. Och så fick vi något som jag inte trodde var sant!!! valfri resa inom Europa med hotell och flyg betalt =) Så snart bär det iväg till Spanien tror jag =) Hjärtat och jag ska bara mysa och ta hand om varandra =) Ja sedan fick vi lotter, mobilpåfyllning, krukor, X-box spel, Adiddas mysbyxor ja allt möjligt..


Barnen fick allt från presentkort till filmer,skor,kläder,pengar,spel, böcker,har glömt en massa säkert... Lilla gumman har några paket som väntar på henne hemma, hann inte skicka dom innan hon for till pappa..


På Måndag så kommer lilla gumman hem och ska fira nyår med oss LÄNGTAR..

 När hon kommer hem så ska hon få inviga sin nya växarsäng som hon har fått av Meta =)


      Nä nu ska jag gå och vara social med alla.....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards