Alla inlägg under oktober 2008

Av Ulrica - 21 oktober 2008 21:20

Uppskattas väl kan jag säga, tar gärna emot fler =)


Ja idag har Mia, jag och Freja varit och uträttat en massa ärenden, inte så roliga men väl behövda =) Imorse när jag och Freja klev upp så fick hon syn på Per, hon blev så glad så hon visste inte vad hon skulle göra.. Blyg blandat med ja jag vet inte hur jag ska skriva =) Så himla skönt när hjärtat är hemma, har saknat han så mycket...

Efter att vi hade gjort alla ärenden så gick vi hem och åt mellis.. Sedan åkte Mia hem och jag och Freja tog med osss dockan och vagnen och traskade ut.. Tog oss en promenix och det slutade med att vi hamnade utanför Mervi.. Stannade där en bra stund. Freja lekte och gungade med Samuel och jag och Mervi pratade en massa dynga, det är bland det bästa vi vet ( eller hur bruden *L* )

Sedan var det dax för middag som idag bestod av spagetti och k-sås, ungarna gluffsade i sej med god aptit.. Lilla Gumman håller på att äta oss ur huset =) Förstår inte vart hon stoppar allt i denna lilla kropp..


I morgon blir det mysdag och det ser jag verkligen fram emot =)

Nu ska jag ta och mysa med hjärtat bara han kommer ut ur duschen, mmm vet hur gott han luktar =) Är det något som jag verkligen  ÄLSKAR så är det när han luktar gott =)


Vann till Freja på Tradera igår: En pop 3i1jacka, ett par pop täckbyxor, ett par pop vantar och en pop mössa för en väldigt bra summa =) Kanske lägger ut en bild får se om jag orkar...



                     En Puss Till Alla Som Är Värd Den....




                    


Av Ulrica - 20 oktober 2008 08:36

Idag kommer mammas Prinsessa hem =). Vi ska bara mysa och mysa den här veckan, Freja ska få vara hemma Tis, Ons och Torsdag.. Ska bara gå på dagis på Fre när hon ska knäppa kort.. Har pratat med dagis så Pontus och Dennis ska få gå upp dit så jag får syskonkort och självklart ensam kort på gumman också..


Längtan efter mitt hjärta är stor nu, men snart är han hemma =)

Idag blir det att handla lite och plocka undan här hemma, hämta Freja, Dennis och Jennifer kl:14...

Mia kanske kommer till oss idag och umgås, var ju några dagar sist vi sågs =)

Pontus har nu fått sin nya mobil som är en Sony Ericsson W890i så nu ska jag överta hans andra mobil.. Får se hur det går för mej att använda Sony Ericsson, jag är ju van vid Nokia..


Jaha nu kommer denna fråga som dom flesta varannan vecka föräldrar har. Vem ska få ha barnet på Jul och vem ska ha det på Nyår??? Hua det här är en av dom dilemma som jag avskyr!!! Måste prata med hjärtat innan jag bestämmer något.. Som en STOR Egoist som jag är då, så skulle ju JAG vilja ha Freja båda delarna jämt.. Men måste ju dela med mej till hennes pappa också =)..


På Onsdag så ska jag och Freja ha en helmysdag med en person, det ser vi fram emot ( du vet vem du är ). Kan av vissa skäl tyvär inte skriva ut namnet för då blir det tyvär bara en massa tjaffs =(..

Nä nu ska jag ta mej en kopp kaffe och ringa mamma en sväng....




                     En Puss Till Alla Som Är Värd Den...


          Och Hjärtat Jag Älskar dej av hela mitt hjärta!!!!!



Av Ulrica - 16 oktober 2008 09:17

Var bara att ta på sej mössa och vantar i morse.. Dennis go killen brukar låta mej låna hans SVEA mössa =)


Igår eftermiddag så var vi ner på stan en sväng alla barnen, jag och Mia...Pontus var och köpte ett par Adidas byxor ( kallas för Sundsvalls byxa) för presentkortet han fick av pappa sin när han fyllde år.. Även Dennis köpte ett par för pengarna han fick när han fyllde år av morfar..

Jag gick även och köpte ett par Adidas Gortex känga till Dennis, var för bra pris för att låta bil.. Så nu har alla barn bra skor till vintern..


Sedan lyxade vi till det och åkte på Parma och åt pizza, hem och stoppa Jennifer i ett bad.. Sedan rullade kvällen på som vanligt =) Oj Oj glömde ju att skriva att snälla Ninna var hela dagen hos mej igår.. Hon färgade mitt hår och la i slingor, det blev skit snyggt =)


Mickan och goa Matihas var här på besök igår också, kalla om att den ungen är ett riktigt charmtroll =)


Kan inte sluta att titta på buketen som jag fick av hjärtat mitt.. Man känner sej så uppskattad och älskvärd =)

Dax att jag och hjärtat tar och kollar oss efter en resa, fick ju presentkort till det när jag fyllde år.. Vi skulle behöva komma iväg bara vi två..


Nu ska jag gå och hänga tvätt och ta en till kopp kaffe..




                  En Puss Till Alla Som Är Värd Den.....


Av Ulrica - 14 oktober 2008 15:56

Nu på eftermiddagen så ringer dom från Fröken Fräken och säger att dom ska leverera blommer till mej.. Jag blev paff inget som man har varit van vid att få direkt..

Blombuketen kommer och gud så fin den är.. På den är det med ett kort där det stod: Tack för att du hjälper mej med barnen. Du är Bäst! Älskar dej! Puss och kram...


Du hjärtat det var bland det finaste jag någosin har fått...

                      Älskar dej också.... Puss puss


                


Av Ulrica - 14 oktober 2008 14:51

Men jag och mina närmaste sparar det för oss själva..


Pontus blev hela 11år i Söndags.. En superbra dag tror jag han hade =)

TACK alla som gratulerade mitt lilla troll...

och TACK snälla Mervi för dom underbart goda bullarna som du bakade till oss ( Puss).. Ja Söndagskväll var inte alls rolig, både jag och pojkarna var ledsen.. Tur att man har sina när och kära, och TACK för skjutsen Mia (Puss). Mycke omställningar är det nu men det ska bara gå så är det..

Igår så kom underbara Ninna och Micke hit på fika.. Dom tyckte att jag och grabbarna skulle följa med dom hem och tänka på något annat.. Sagt och gjort så for vi dit och hade gör skoj =) Vi spelade trummor och gittar på x-box 360, kalla om att man blir beroende. Go mat och fika fick vi också, så tack snälla Ninna och Micke..

Ninna släppte av mej och Pontus på stan och Dennis åkte till en kompis.. Pontus fick bla ett presentkort på stadium när han fyllde år.. Så vi var dit och inhandlade ett par Adidas Gortex kängor till vintern för en bra summa =) Kollade även ut Pontus nya Everest jacka som han ska få i present till veckan..Ja hua mycket fina saker fick han: Sammanlagt i pengar fick han 1700kr.. Bio kort, 2 presentkort på vardera 400kr, tröjor, byxor, mobil, pengaskrin och jacka..


Nu ska jag ta och vara social med Min Mia som idag har gjort köttgryta (mumma)...   Du hjärtat dax att skriva lite på din blogg kanske *L*

 Saknar dej SÅÅÅ mycket... Puss Puss


Av Ulrica - 11 oktober 2008 22:05

I morgon fyller Pontus hela 11År... Gud så tiden går fort må jag säga..

Jaha han är snart längre än mej, hela 148cm lång =)


Lägger ut en länk här så kan ni få se korten Vivica har satt in på Pontus på Family =)


Skriver kanske mer i morgon...XD



http://www.family.se/vi/1081123.htm?ca=4_a

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards