Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Ulrica - 23 oktober 2008 19:02

Tänk om folk bara en gång kunde ta reda på fakta innan dom skriver en massa saker som dom tror dom vet något om!!!!


Är så jävla less på att vissa är guds bästa barn!!!!! Hm men men tycker synd om dom som inte får upp ögonen..... Sedan kanske man ska läsa riktigt och inte dra sina egna slutsattser hela tiden....... FAAN VAD FÖRBANNAD OCH LESS JAG BLIR NU.. SÅ TRÖTT PÅ ATT VISSA GLIDER SOM ETT JÄKLA BANANSKAL!!!! KAN INTE SKRIVA MER FÖR JAG ÄR FÖR ARG!!!!!

Av Ulrica - 23 oktober 2008 11:53

Idag har jag och lilla gumman varit på besök på öppna förskolan..

Freja hade det jätte skoj och mysigt, vi lekte och hade sång samling.. Bla så sjöng vi hoppe hoppe hare, i ett hus och sedan en massa dans sånger =) Freja sjöng och dansade med och klappade händerna. Så tror nog att det blir att vi går dit på Torsdagar varannan vecka när lilla gumman är hos mej..

Vi avrundade det hela med lunch och sedan tog vi oss en skön promenix hem.. Freja står ute på balkongen nu och sover och själv ska jag ta och hänga tvätt och ringa mamma =)


Så förmiddagen kan man lugnt skriva att vi är nöjda med, jätte roligt var det att träffa Bitten också.. Hon blev så glad när vi kom, undrade när vi skulle komma nästa gång ? =) Det roliga i det hela är att Bitten har varit på Öppnis ända sedan Pontus var liten och han är ju 11 år idag.. Så hon har varit med alla mina barn på öppnis =)




                  En Stor Puss Till Alla Som Är Värd Den...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards