Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Blir förbannad och leeee!!!!

Av Ulrica - 23 oktober 2008 19:02

Tänk om folk bara en gång kunde ta reda på fakta innan dom skriver en massa saker som dom tror dom vet något om!!!!


Är så jävla less på att vissa är guds bästa barn!!!!! Hm men men tycker synd om dom som inte får upp ögonen..... Sedan kanske man ska läsa riktigt och inte dra sina egna slutsattser hela tiden....... FAAN VAD FÖRBANNAD OCH LESS JAG BLIR NU.. SÅ TRÖTT PÅ ATT VISSA GLIDER SOM ETT JÄKLA BANANSKAL!!!! KAN INTE SKRIVA MER FÖR JAG ÄR FÖR ARG!!!!!

 
 
Linda

Linda

23 oktober 2008 19:12

Brukar ni gå på öppna i Skönsberg? Vi gick där förut men nu så har det varit lite ett tag men nu var vi där i tisdags och onsdags. Nu har jag dock fått praktik 1 månad framöver så ska han gå heltid på dagis tyvärr..vi kanske ses nått där framöver när jag har 15 timmar igen..

http://www.alsklingenMIN.blogg.se

 
Lena

Lena

23 oktober 2008 20:01

Hej Ulrika! Mickes kusin Lena här... jag är inne och läser bla din blogg.. Jag röstar alltid på alla "omröstningar" som du och andra har.
Jag tar inte parti för någon men jag tycker verkligen INTE! att barn under 5 år ska bo varannan vecka.. MEN sen beror det på barnet/barnen oxå!
En del barn klarar det en del barn klarar det inte.
Det är en knivig fråga!
Om barnen/barnet inte klarar det så måste föräldrarna bita ihop för barnet skull samma åt det andra hållet.
Det är ju föräldrarna som valt att flytta ifrån varandra ... hmmmm.. blev du någe klokare på mitt svar??
/Lena

http://www.leohna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

23 oktober 2008 20:57

Hej igen! Jag tror att varje förälder (som är "frisk" i huvve) känner det inom sig... Man märker väl om barnet/barnen blir otroligt ledsna och vardagen inte fungerar..."griniga", bångstyriga och rastlösa barn alltså.

Jag själv skulle börja med att pröva med 3 dagar och sen byta föräldrer osv...sen ser man om det funkar för barnet, för det är ändå det som måste komma i första hand!

Man märker nog efter ett tag hur det funkar, visst blir det hattigt för föräldrarna men det är ändå dom som har "ställt" till det så det blivit sån situation...

Jag har ju aldrig separerat från nån som jag har barn med men jag kan tänka mig att man tänker rätt så egoistiska tankar.. men ibland så måste man faktiskt få göra det oxå.

Hoppas det ordnar sig för er!
//Lena

Har den ena föräldern ett jobb som innebär att ligga borta så finns inga alternativ.. då har den som är på "hemmaplan" mer tid.

 
Ingen bild

Vicka

23 oktober 2008 21:57

Hej gumman. Varför är det så mycket bråk och intriger på bloggen??? Jag blir både arg å lessen att behöva läsa ALLT....
Hoppas att DU ej sjunker så lågt som vissa andra...för DÅ kommer jag ner å ser till att du landar på fötterna.....
Orkar ej skriva nåt mera ikväll.
Sköt om DIG å de dina
Kramizzzzar till ER hela högen, älskar er

 
Ingen bild

Marie

24 oktober 2008 09:04

Ursäkta mig men jag måste bara få fråga och fundera, tänker du aldrig på hur det faktiskt ser ut utåt oxå..
Nog för att man inte ska bry sig om vad andra tycker egentligen.
JAG ÄR EN SÅDAN PERSON SOM TYCKER MAN SKA VARA OBJEKTIV.
Men ärligt blir det väldigt svårt när man VET vad du faktikst gjorde själv.
Kan du verkligen stå där idag och vara skenhelig när du faktiskt tog din BÄSTA VÄNS MAN?????????????
Du kan skylla på vad du vill inget tar bort att du svek den som minst förväntade sig det det var enbart ditt ansvar gentemot din vän.....
Lite svårt att se att det nu skulle vara han som är så hemsk med tanke på att du faktiskt försvarade honom då, å det var det minsann hon som var en dålig mamma.
Vad är det för skillnad idag menar du???
Är han helt plötsligt såååå hemsk finns det välk någon du BÖR BE OM URSÄKT OFFENTLIGT ELLER????
Som sagt inte för att jag tror du kommer publicera denna kommentar men ta dig en tankeställare du har oxå sårat människor rätt så grovt,
Ja vet jag var med å plockade ihop skärvorna efter eran mess.....
Försök att ta det lilla lugna istället för att leta intriger, alla är inte ute efter att skada en hela tiden när man börjar känna så är det risk för paranoia...
mvh en ni redan snackar skit om men det bju jag på så lite så =)

 
Ingen bild

En som läser

24 oktober 2008 22:31

Detta är tillägnat "marie"... hon skrev "stal din bästa väns man" men vad fan... Mannen kan inte ha varit speciellt smart han heller... men du verkar skylla allt på Ulrika??

Jag fattar inte... men om det inte varit dåligt i erat förhållande hade han aldrig "stuckit" ,eller?

Jag skulle aldrig tro på pappans version... han har ju knarkat en gång i tiden och erkände inte det förräns ett bra tag efter... hmmm...

 
Ingen bild

Ullis

24 oktober 2008 23:29

Hej till en som läser den.
Förstår inte riktigt vad du menar med kommentaren du skrivit till mig? Skriv gärna och förklara dig till mig men jag kommer inte att lägga ut den.

 
Ingen bild

Ullis

25 oktober 2008 00:30

Hej igen till En som läser den.. Tack för ditt svar uppskattsa.. Men skulle du våga skriva en kommentar till emj och berätta vem du är?? Kommer asolut inte att sätta ut den heller, eller berätta vem du är... Blir brar lite chockad och skulle vilja fråga dej lite saker.. Hoppas du kan göra det, JAG LOVAR ATT INTE AVSLÖja dej, men det skulle betyda mycket för mej..

 
Ingen bild

Micke

26 oktober 2008 17:13

Till en som läser, kan jag säga direkt att den starkaste "drog" jag använt så är det alkohol och nikotin, vet du nå mer jag använder kan du ju komma till mig då??

 
anki

anki

26 oktober 2008 20:21

Hej Det vet du att jag inte är så arg på dig som du verkar tro.Men man blir så sårad när du kanske inte direkt tänker på att det faktiskt gör jätteont i mitt hjärta. När du tex. göra dumma val om som nu "omröstning är det rätt att ..." Jag vet och jag förstår dig att det är jätte jobbigt för dig att lämna iväg Freja. Men vi har pratat om det många gånger och vi har faktiskt kommit överens att det tyvärr måste bli så här.För Mikael vill även ha go jäntan och naturligtvis vill du. Glad är jag att ni har pratat ut lite Mikael och du. För mig kommer du alltid att vara Frejas mamma och jag vill för allt i världen inte vara osams med dig.Men tyvärr orkar jag inte när du gör sådana här uttalande lite då och då. Men som du säger så menar du inget illa med det.Så vi kan väl lova varadra att ta det lugnt. Förlåt för inte menade jag att det skulle spåra ur som det gjorde. För det var sant jag var inte arg men lite less. Hälsa grabbarna dina för nog saknar vi dem. kram Anki

http://anki.bloggagratis,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards