Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Tack för alla kommentarer =)

Av Ulrica - 21 oktober 2008 21:20

Uppskattas väl kan jag säga, tar gärna emot fler =)


Ja idag har Mia, jag och Freja varit och uträttat en massa ärenden, inte så roliga men väl behövda =) Imorse när jag och Freja klev upp så fick hon syn på Per, hon blev så glad så hon visste inte vad hon skulle göra.. Blyg blandat med ja jag vet inte hur jag ska skriva =) Så himla skönt när hjärtat är hemma, har saknat han så mycket...

Efter att vi hade gjort alla ärenden så gick vi hem och åt mellis.. Sedan åkte Mia hem och jag och Freja tog med osss dockan och vagnen och traskade ut.. Tog oss en promenix och det slutade med att vi hamnade utanför Mervi.. Stannade där en bra stund. Freja lekte och gungade med Samuel och jag och Mervi pratade en massa dynga, det är bland det bästa vi vet ( eller hur bruden *L* )

Sedan var det dax för middag som idag bestod av spagetti och k-sås, ungarna gluffsade i sej med god aptit.. Lilla Gumman håller på att äta oss ur huset =) Förstår inte vart hon stoppar allt i denna lilla kropp..


I morgon blir det mysdag och det ser jag verkligen fram emot =)

Nu ska jag ta och mysa med hjärtat bara han kommer ut ur duschen, mmm vet hur gott han luktar =) Är det något som jag verkligen  ÄLSKAR så är det när han luktar gott =)


Vann till Freja på Tradera igår: En pop 3i1jacka, ett par pop täckbyxor, ett par pop vantar och en pop mössa för en väldigt bra summa =) Kanske lägger ut en bild får se om jag orkar...



                     En Puss Till Alla Som Är Värd Den....




                    


 
 
Ingen bild

mervi

22 oktober 2008 06:00

Tack för igår. :)
Ha det så mysigt idag med gobesöket. Mys ordentligt. kramisar i mssor.

 
Linda

Linda

22 oktober 2008 23:28

Hej igen..här kommer en till kommentar :-) Har du två tjejer? *förvirrad* Du nämner en Jennifer här..

Jag längtar till fredag då de ska knäppa kort, förra året öppnade han munnen så de två enda tänderna han hade nere syntes hihi

http://www.alsklingenMIN.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards