Direktlänk till inlägg 7 juli 2007

Så himmla skoj

Av Ulrica - 7 juli 2007 00:10

hade jag på Onsdagskvällen när jag var nere på Gatufesten. Som jag skrev förut så var vi ett gäng som träffades här först drack, lyssnade på musik och surrade himmla skoj.. När klockan var dax så skjutsade Micke ner oss på stan för han hade slutat jobba (tack mitt hjärta puss till dej).. Jag min klant råkade klämma Mervis finger i bildörren men som tur var så gick det bra,små rund som man var så blev det ju att man skrattade fast det inte var meningen tur var väll det att hon skrattade själv. Vi kom ner på stan där gick vi in i Daltonstältet och beställde en varsin öl små pratade lyssnade på musik osv, turen bar sedan av ner på tivolit när jag visste att Pontus och Dennis hade åkt hem, ville inte träffa dom i mitt tillstånd inte så länge det går att undvika.. Hur som helst så när vi kom dit ner så ville Mervi åka karusell ever never sa jag jag kommer att spy, men som snäll kompis man är så ställde man upp och åkte poppexpressen faan vad skoj det var jag skrattade så jag inte fick någon luft.. Den snurrade så kraftigt att mitt bh band lossnade(är ett som man kan ta lös) då tjöt Mervi av skratt, när denna tur var slut så begav vi oss till virvelvinden lika skoj var den vi avslutade med att köra radiobilarna skrattade gott gjorde vi( Mervi, Mia, Mevis x och jag) man blir som små barn.. Sedan gick vi till baka till alla öltält pratade med en massa folk som jag inte har träffat på evigheter avslutade natten med att köpa en langos MUMS... Sedan så traskade jag, Mia och Mervi hem. Jag hade räknat med att vara tvär dålig dan efter men jag mådde hur bra som helst, så jag ringde svärmor och sa att jag var redo att få hem min älskade lilla dotter, min pappa var här hela Torsdagen NICE... Idag(Fredag) har Micke jobbat sista dagen så nu är han ledig i 2 veckor så på Tisdag åker vi med Viveca och Johnny till Johhnys mamma i Öregrund.. Idag fick jag träffa Victor gud vad jag saknar alla grabbarna men nu är Måndagen nära JIPPI, Freja fick ett jätte fint silver hjärta med skaller funktion med sitt namn och födelsedag och År ingraverat det är nästan lika stor som min handflata av Victor hans mamma hennes sambo och Victors storebror det är jätte fint sätter ut bild sedan.. Nä nu ska jag sova// God natt...

 
 
kristina

kristina

7 juli 2007 11:40

Låter som ni haft det super skoj :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards