Alla inlägg den 2 juli 2007

=0)

Av Ulrica - 2 juli 2007 21:21

Då har man gjort staden idag då, blev bara jag, Freja, Mervi och Samuel Rakel och Benjamin åkte hem dom. Så blev det in och ut på affärer tog oss en lunch på mackedonken där Mervi bjöd mej TACK, passade då på att tanka i lilla Freja mat sedna så slocknade hon.. Träffade mina underbara pojkar idag hela 4 gånger, ja träffade självklart Meta och Hampus med. Tobbe var med Wilma på sjukhuset för hon har opererat bort sin halsmandlar. Ja så träffade jag Ninna och hennes mamma Gerd på stan med så Gerd fick hålla i Freja för första gången idag gissa om hon charmade Gerd jajjamensan=0). Efter sataden så for vi hem till Mervi där jag blev bjuden på tacos TACK snälla igen, Freja skrattade riktigt idag så att det lät både hon och jag blev chockad. Nu kom Micke hem från jobbe så jag ska prata lite med han men ha en fortsatt trevlig kväll alla där ute...

Av Ulrica - 2 juli 2007 10:32

är det som gäller idag ska ner med Mervi, Samuel, Rakel och Benjamin. Ska själv passa på att springa in på försäkringskassan och förlänga min föräldraledighet.. Är också bjuden på middag till Mervi idag tacos ska det bli mumma, Freja sitter nu framför tv:n och titta på Byggar Bobb =0). Mia, Janne och Ullis är på väg hit och ska dricka en kopp kaffe och hämta en madrass som dom har fått haft i vårat förråd. Blää nu måste jag gå och göra ren kattlådan för nu luktar det inte roser heller, måste föresten berätta vad lilla Freja gjorde igår kväll när Micke skulle göra henne klar för kvällen. Jo hon låg naken på sin skötbädd då passade hon på att kissa inte ligger hon still heller så hon hade kiss ända uppe i nacken, när Micke la henne i badkaret för att duscha av henne så passade hon på att bajsa också =0). Bra gjort tjejen för mej har hon både bajsat och kissat på men Micke har hon varit så snäll emot förutom igår då, Micke och jag skrattade åt lilla damen våran. Näpp nu har jag inte tid att sitta här mera// Hej då.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards