Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Ulrica - 9 juli 2007 22:20

Alla barnen sover jag och Micke har packat det sista ser ut som att jag ska flytta när man kollar min packning =0). Tycker det är svårt att packa man får sådan beslut ångest vad man ska ha med sej. Imorgon bär det av äntligen säger jag vi har väntat på det här ett tag nu hoppas bara att vädret blir hyffsat. Från det ena till det andra så är Frejas säng färdig nu, jag tycker att den blev bra ser liksom gammeldax ut fast det syns att det är hemma gjort men det är ju tjusningen med hela grejen. Har också betsatt om en hylla som hon har ovanför sin säng med alla sina gosedjur blev också bra =0). Nu kan jag bara önska alla bloggare en fortsatt trevlig vecka så får vi se när jag skriver nästa gång....

Av Ulrica - 9 juli 2007 12:09

gud vad tiden går sakta när man väntar på något, sitter och väntar på att grabbarna ska komma snart =0). Micke har tagit med Freja på en promenad ner på Willys för att handla lite,kanske hon somnar en lite stund.. Jag sitter och väntar på att maskinen ska blir klar så att jag kan hänga det sista har också gjort ren kattlådan och bytt sand. Pratade med Viveca för en stund sedan och hon skulle göra gofika till oss alla i morgon som vi ska fika efter vägen mumma... Nä nu ringer telefonerna hela tiden så lika bra att sluta skriva// Hej svej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards