Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Mycket

Av Ulrica - 27 maj 2009 08:27

händer kring mitt liv nu.. Därför har jag inte hunnit eller orkat uppdatera bloggen.. Och vissa saker vill man inte dela med sej till alla, därför funderar jag på att be om hjälp och byta blogg.. Funderar på att ta samma som du har, som vi pratade om =)..


I morgon kväll åker jag och Dennis uppöver för att gå på begravning på Fredag.. Är första gången Dennis ska gå och han har valt det själv.. Tycker ni att det är fel att han får gå? ( snart 10år) Ja denna begraving kommer att bli såå ledsam och jobbig, men samtidigt väldigt fin... Visst alla begravningar är ju så, men vissa är mer jobbiga... Jag har fått valt blommorna som ska ligga framför kistan, fick välja till dödsannonsen både bild och text..


Idag bär det av till Birsta efter det ska jag till Mia och umgås =) Blir inte lika ofta nu men det har ju sina förklaringar.. Hon jobbar och har vovve... Jag har hur mycket som helst att göra, så tiden räcker inte till som man vill =/  Men jag vet vart jag har mina älskade vänner ändå, så blir inte ett dugg orolig =) Har för den delen börjat att prata mer och mer med vissa personer, och trevligt trevligt =) Hmm nu ska jga ta och klunka liter mer kaffe för att sedan hoppa in i duschen.. Har hunnin rätt så mycket nu på morgonen: Bäddat alla sängar ( förutom dennis som bäddar sin själv *stolt mamma*) Plockat och vikt tvätt, plockat ur diskstället och diskat... Slut surrat från min sida/ ha en bra dag =)

 
 
Ingen bild

Vicka

27 maj 2009 16:11

TACK för att DU finns till för mig i denna svåra stund. Hon har stått mig alltid närmast hjärtat...men nu är det du, nu är du inte längre nr:2 Jag har många i närheten av hjärtat men ingen som du...älskar dig kramizzar

 
sonja

sonja

27 maj 2009 21:13

Tjoohooo=) Tycker inte att han e för ung för att gå på begravning, tycker att det kan vara/är nyttigt för barnen att få "uppleva" en begravning, och nu vill juh Dennis själv gå=) Jasså bäddar Dennis sin egen säng??!! Till mejj har han sagt att Jennifer e den som bäddar hans säng=P!! Kram

http://sonjanasstrom.blogg.se

 
Marie

Marie

29 maj 2009 07:49

Jovisst var det gott, men attans vad ont i magen jag fick, klarar inte dom nya grönsakerna =/
Angående barn och begravning så får man känna av från fall till fall och vill han gå så är det helt rätt, döden är ju tyvärr oxå en naturlig del av livet.
Jag hade med mig mina båda på Morfars begravning.
Hoppas det blir en fin dag idag.
Mvh/Marie

http://www.mariescorner.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards