Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Ulrica - 8 maj 2009 16:16

Dom flesta är knäppt med mobilen eftresom jag ALLTID glömmer kameran..

Lite kort på grabbsen, men tyvär så tycker dom inte om att bli knäppt =(

Nu ska jag slänga Dennis i ett bad innan han ska på Disco...


Pössss

Av Ulrica - 8 maj 2009 12:10

Tänk om man kunde låta bli andras saker!!!! Att det ska vara så jäkla svårt..


ARG och irriterad, Pontus ventilhattar som ser ut som tärningar som han har köpt för EGNA pengar har blivit stulen!!!!!

Har fått veta vilka/ vilken det är, så nu ska den/ dom snällt få lämna tillbaka den ena... Den andra hade hamnat inne hos Ph och E så den är tillbaka..

Men ska minsann ha den andra också annars får den/dom betala för nya!!!


Ja annars rullar allt på här som vanligt.. Lilla gumman ligger ute och sussar gott.. Ikväll är det disco time för grabbsen =) På Lördag ska en kompis till Dennis sova här och Söndagen kommer att bestå av match i kovland...


På Söndag får jag hem cykel stolen, så dår blir det för lilla gumman att få åka cykel till och från dagis =)


Nej nu ska jag ta mej en cigga// Tjaoooo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards