Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Motion har vi fått idag =)

Av Ulrica - 13 maj 2009 18:57

Jag, Hjärtat och Jennifer har varit på både habben och stan idag...


Fick skjuts av hjärtats syster till habben och därifrån.. Hjärtats systrar stannade på några koppar java och surrade =)

Fick skjuts av dom ner på stan där vi skulle uträtta några ärenden.. Bla Dennis glasögon som hade gått sönder igen...


Iväg och fixa och titta lite mer, återkommer kanske om det senare lär ju visas ;). In på H&M för att kolla eftre några gulliga sommar kläder till lilla Amanda.. Men väntar tills jag kan titta längre och har mer pengar, finns ju hur mycket sött som helst =) Men Freja fick sej ett par nya mysisar och en baddräkt som var på rea =) Jennifer har varit jätte duktig på att gå idag.. Gick runt på stan för att sedan utan gnäll gå/ springa hela vägen hem =)


Häromdagen så var jag och Pontus på Birsta en sväng, kidsen fick nämligen presentkort på JC.. Men grymt med  dåliga kläder dom har till barn på JC i Birsta =( Slutade i alla fall med att han köpa några tröjor, strumpor och ett skärp...

Nu är alla kidsens skolavslutnings kläder klara, bara skor som ska ordnas.. Men det går fort vet vilka dom ska ha... Till helgen är det full späckat schema här hemma.. Grabbarna kommer nog att må som fisken i vattnet där dom ska få vara.... I morgon får jag fin främmande hela dagen =)

Äh nog om babbel från min sida ;) Ha det så gött så länge...

 
 
anonym81

anonym81

13 maj 2009 22:34

Halloj hoppas allt är bra med dig och familjen. Söt baddräkt med hellokitty.. synd att den inte finns i vuxenmodell, jag som är galen i Hello Kitty prylar * fnissar* .

http://anonym81.bloggagratis.se

 
anonym81

anonym81

14 maj 2009 18:56

Jodå nu är allt bra.. En början till migrän fick jag igår f.m och inte bättre blev det efter mitt akupunktur besök, trots att jag fick en nål i huvudet =)På e.m hade jag grillning och ett möte och efter det var det helt hopplöst. Inte bättre blev det för att jag missat och köpt hem tabletter. Men jag fick min kära mor och far att handla medicin till mig idag och redan efter ett par timmar så lättade det. Nu är jag pigg och kry fast lite smått rastlös. Får försöka göra av med lite genom en promenad eller nåt kanske lite senare. oj, såg på nyheterna och vädret.. Blir jättefint väder med sol i morgon och helgen. Upp till 16 grader på Söndag. Nice..
Har ni planerat in något roligt på sommarlovet då?
Ha det gött! :)

http://anonym81.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

14 maj 2009 22:29

Tjao
Tackar för tipset om hinken, nu har vi ju redan 2 uppsättningar Hello kitty sandleksaker men vet inte om det är samma ska kolla nästa sväng på le stada.
Kika in på Hikmet om ni letar hello Kitty dom har massor och till Toppen priser, köp inte matstolen bara den går bara sönder.
Ha de

http://www.mariescorner.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards