Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

Helgen

Av Ulrica - 10 maj 2009 20:03

Har varit underbar och mysig.. Allt från att ha varit ute till marknad med ponnyridning i skönsberg ( Freja ser skräckslagen ut på bilden, men det var hon inte.. Hon tyckte om att rida)=) Främmande har vi haft typ hela helgen också, nice nice... Igår kväll var vi några som såg på film och åt en massa gotti gotti, Dennis hade en kompis som sov här..

Idag blev det kalas hos gulliga Samuel som HELA 5år fyller =)

Tack för go fika Mervi.. Nu sätter jag ut lite kort från helgen.. Och i morgon börjar en ny vecka.. Både på gott och ont ;)


Pöss pöss...............

 
 
anonym81

anonym81

10 maj 2009 20:17

Hej!

Vilken otrolig fin blogg du har och fina bilder. Jag hoppas att hästarna skötte sig bra på ponnyridningen, skulle själv varit där och hjälpt till egentligen men jag hade träning med min egna häst då. Kul att din lilla tjej gillar att rida. Blir nog ridskola för henne sedan då ;)

http://anonym81.bloggagratis.se

 
anki

anki

10 maj 2009 20:48

Farmors stora go tjej kram anki

http://anki.bloggagratis.se

 
Ingen bild

A.H

10 maj 2009 21:28

Super fina kort på lill gumman..:) Kram kram

 
brillfia

brillfia

10 maj 2009 22:02

ASG!!! Första bilden var juh klockren=) Sötfia där=)
Bara d inte blir snack i huset om att dotra din har blöjan på huvvet...*blink*!!!
Kram

http://sonjanasstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Vicka

10 maj 2009 22:44

Whooo vilka "klockrena" kort på lilla gumman...ha det så bra hela högen...kramizzzar i massor

 
Ingen bild

mervi

11 maj 2009 06:55

Tack gumman för att ni kom igår, det var så mysigt. Jag kan inte fatta att han blir 5 år redan.
Oh min lilla prinsessa vad hon är fin, såå charmig, och fin ojojoj.
Vi hörs senare idag kramkram

 
Caroline

Caroline

11 maj 2009 07:21

Vilken snygging ;O)

http://rarron.blogg.se

 
Marie

Marie

11 maj 2009 21:49

Visste du inte att man ska ha blöjan på huvet? det är ju senaste modet jue det har vi kört m länge.
Du den där västen, köpt den nyligt? H&M?
Vill ha till Flisan jag ju.
Mvh Grannen

http://www.mariescorner.wordpress.com

 
Marie

Marie

12 maj 2009 08:39

Aha rea, då är den nog slut såg ingen när ja var där förra veckan =/
Sol hatten köpte jag på Lindex jättefin, dom har jättefina Paraplyer på H&M oxå, vi är oxå Hello Kitty tokiga har docksängar å prylers m Kitty. Lite synd det är sån taskig kvalite bara på sakerna.
Får väl kika i Birsta nåt efter västen sen =)

http://www.mariescorner.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards