Alla inlägg under november 2008

Av Ulrica - 9 november 2008 20:59

Har vi haft idag.. Ninna och Mia har varit här =)

Vi gick ut, jag, Ninna , Mia , Freja och Jennifer...

 Vi hade jagis och gungade lika roligt som alltid =)


Hej så länge


Av Ulrica - 8 november 2008 13:31

Ikväll blir det middags gäster här hemma, nice ska det bli =)


Lilla gumman har åkte iväg medPer och själv har jag storstädat..

Medans Pontus och Dennis hade roligt i går kväll så var Per , Freja och jag iväg och hälsade på Pers syster med sambo..


Nu säger Freja sitta här klockrent också, och sedan har hon bestämmt sej för att sitta på vanlig stol när hon ska äta =)


Sätter ut lite kort på Freja med blivande man och på hjärtat mitt !!!

Det är Mia som har knäppt korten =)


              Ha det så bra!!!!




Av Ulrica - 5 november 2008 22:09

Nu ligger alla barn och sussar gott i sina sängar..

Lilla gumman och jag var i väg på eftermiddagen, och jag skriver bara det HOPPAS!!!

Middagen idag blev stuvade makaroner och korv, tomater och gurka =)

Dennis lekte med F efter middagen, dom började med att vara här.. Sedan gick dom ehm till F... Dennis fick sällskap hem av F och hans mamma TACK snälla =) Freja goade lite med vovven deras och sa nej till allt som A frågade =).. Nu kan Freja säga Ninna klockrent också, duktiga lilla gumman..


Nä nu får det vara färdig skrivet...


              Hej så länge...

Av Ulrica - 5 november 2008 11:37

Så nu på förmiddagen har vi varit ute och utforska en massa lekparker.

När vi kom in så åt lilla gumman lunch som bestod av: Potatis, biff, gräddsås och kokta grönsaker.. Nu ligger hon ute och sussar gott, själv ska jag göra mej klar.. Ska iväg på något förhoppningsvis roligt på eftermiddagen..

Av Ulrica - 4 november 2008 09:41

har vi haft.. Fått känna på kylan också =)

Har fått myst med hjärtat en hel vecka, en dag tog vi för oss själva och bara myste. Åket till en kompis som bor i Vemdalen. Där blev vi bjuden på god mat och trevligt sällskap..


Barnen har haft en underbar vecka med en massa mys och skoj.

Nej nu får det räcka med info på denna sida..

Hej så länge..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards