Alla inlägg under november 2008

Av Ulrica - 16 november 2008 19:23

Gud vad klockan går sakta =( Tick tack kan den inte gå snabbare för?

Nu har Mia och Mathias åkt hem.. Själv har jag och kidsen fikat kvällis framför tv idag =)


Nu ringer luren/ Tjaooooo

Av Ulrica - 16 november 2008 09:50

Hade jag och Mia med alla barnen igår kväll.. Åt en massa gott och tittade på Singa Long =)


Längtar tills ikväll/ Natt =)


             Ha det

Av Ulrica - 15 november 2008 18:44

Helgen rullar på och är underbar..  Nu är sötis och Mia här och ska sova..


                  SEE YAAA

Av Ulrica - 14 november 2008 08:51

Jag höll på att fara på rumpan ett x-antal gånger, men som tur var så klarade jag mej.. Jennifer for 2 gånger på rumpan men klarade sej som tur var =)

Idag blir det att fixa lite uppgifter och priser om resan framöver...

Främmande får vi ikväll också, nice nice =) Middagen idag har jag inte en blekaste aning om..


              Du får det vara färdiskrivet här...

=D)

Av Ulrica - 13 november 2008 18:05

Känner mej så glad hela tiden nu, vilken skön känsla =)


Dagen idag har varit så här:

1. väckte alla barnen och såg till att 2 kom iväg till skolan.

2. Bäddade rent resten av sängarna och hängde tvätt..

3.Gick med Jennifer till skolan.

4: Hem och spackla på mej lite skit så jag skulle se ännu hemskare ut =)

5. Tog mej en skön promenix ner på stan, hade bestämt träff med en kompis.

6: Följer med henne hem och stannar och surrar typ hela dagen..

7: Blir hämtade av A och åker ut till Birsta och fixar och trixar lite..

8: Hämta Jennifer på fritids.

9: Äter mat..

Säker glömt att skriva hälfen, men det bjuder jag på =)

                         Tack och hej från en glad mej...




Av Ulrica - 12 november 2008 22:10

Idag blev det klart det jag har väntat på =) Vi Ska Flytta härifrån, så nu kan alla som bor här bli glada och jubla =)


Blir större lgh med 2 våningar fast billigare hyra de ni..

Får ÄNTLIGEN göra ett eget rum till lilla gumman =) Behöver ju inte skriva vart för rykterna går ju med stormsteg här ändå =)


         TACK OCH HEJ SUPERGLAD TJEJ =D)

Av Ulrica - 11 november 2008 21:46

Städade och plockade efter att jag hade lämnat alla barnen.. Min underbara Mia skjutsade Freja och mej till Dagis, TACK Gumman =)


När jag håller på hemma så ringer A och frågar om jag bjuder på kaffe och hon har med sej något gott till.... Så sagt och gjort så kom A hit och vi surrade och drack kaffe, lika trevligt som vanligt..


Sedan hade jag turen att få skjuts igen för att hämta lilla gumman på dagis och åka med henne till barnvakten.. Var första gången hon hade lilla stumpan och det funkade bra =)

Var iväg med Jennifer på en ska och sedan hem..

Mia gjorde maten idag som blev tjockpannkaka med sylt och grädde (Mumma)... I morgon kommer beskedet HOPPAS.. Nog om info på denna sida.. Hej svej..

Av Ulrica - 10 november 2008 21:17

Har denna dag varit.. Lämnat och hämtat på dagis/skola/fritids.

Varit iväg med Mia och fixat en överraskning tills hjärtat kommer hem =) Bara hoppas att han gillar det nu då =) Middagen idag bestod av fiskpinnar, mos och kokta grönsaker.. Dennis klarade sej från den maten, han åt pannkaka hos en kompis... Nu skriver jag inge mer här, utan tar nästa blogg... Bye bey..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards