Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

I morgon åker vi.

Av Ulrica - 26 oktober 2008 12:33

Ska bli skönt.. Måste ringa och boka en annan tid med min psykolog oxkså, är inte hemma när jag ska dit..

Ska bli skönt att få börja att prata med någon, för nu behöver jag det verkligen.. Är så ledsen och mår inte alls bra.. Dom som känner mej vet att jag inte mår bra, men jag försöker att hålla minen för barnens skull..


Nu vågar jag inte skriva mer här, så blir på den andra bloggen..

MEN SKÖT OM ER ALLA DÄR UTE SOM TYCKER ATT NI ÄR VÄRD DET!!!

 Hittade den här på nätet och tyckte den stämmer bra...


Min oro dansar runt i min skakiga kropp
snubblar på mitt barkhöljda hjärta
sedan vidare för att fastna i min mollstämda själ
vattendiamanter letar sig ner för min varmlena kind
levande sorg, skärande längtan, oändligt ont

Iskylan närmar sig kollrar bort sista alllt
mina tankar kristalliseras, skapar ord och djupa diken
klandrar ,förlåter,älskar, hatar, lever, dör


I en ilsket sammansatt känsla
likt alla världars känslor tillsammans i en enda
rispar det ett sår i min hjärtesjäl
vars bark har skalats bort av sorgesången
som har lämnat efter sig en disharmoni
mellan emotionell och mentalt förnuft i livet
som rullar ut i en evighetsvåg av känslor

 
 
Ingen bild

a

26 oktober 2008 12:55

Hej vill bara önska dig lycka till. Hoppas allt löser sig till sist. Vet att det inte är lätt att ha haft eller ha något att göra med den familjen...Men något gott kom alla fall med micke och det är freja... Skriver inte mitt namn eftersom då kommmer jag nog få massa skit...

 
Linda

Linda

31 oktober 2008 12:29

Du är utmanad i min blogg :-)

http://www.alsklingenMIN.blogg.se

 
Victoria.

Victoria.

3 november 2008 21:57

jag vill gärna ha lösenordet till din andra blogg =) Kram Victoria.

http://LillVickis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards