Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Söndag

Av Ulrica - 21 september 2008 21:38

Tog oss en rejäl sovmorgon, skönt var det.. Sedan har jag inte gjort så mycket på dan.. Bara det vanliga som, tvätta, städa och varit på affären en sväng.. Dennis följde med mej att handla, så mysigt att få liten egen tid med var och en av barnen..


Hjärtat har varit ute på jobbet sitt idag och städat ur husvagnen som dom bodde i förra veckan..

Tobbe stannade på kaffe när han lämnade grabbarna, kom tillbax senare igen för mer kaffe =)


Ja och mitt upp i allt detta så ringer Micke och frågar om Virre var här hos mej och det var han inte.. Den lille rackaren hade försvunnit.. Hua pratade med Micke efter ett tag och frågar om dom hade hittat han, men svaret blev nej.. Känner att jag måste ut och leta, för även om inte Micke och jag lever tillsammans så kommer alltid Victor att ha en speciell plats i mitt hjärta...


Dennis och jag börjar att leta hos olika kompisar men utan resultat..

Går till slut upp till Skönsbergs skola där Micke och dom andra redan hade kolla men utan resultat..

Men jag och Dennis kom väl i rätt tid, för där var Victor, gud vilken sten som lossnade från min mage när jag såg han.. Gick med han till Erika som jag hade lovat Micke...

Sedan var det bara att gå hem och äta, idag blev det pizza =)


Nä nu ska jag säga till Pontus att det är dax för sängen och själv ska jag mysa....




                    En Puss Till Alla Som Är Värd Den...

 
 
anki

anki

22 september 2008 09:03

Tack för det mina inälver började komma ut på utsidan så nervös var jag kram Anki

http://anki.bloggagratis,se

 
Anna (Mias moster)

Anna (Mias moster)

25 september 2008 18:52

Hej svejs!!!
nu har jag med skaffat blogg här!!
Tack för hjälpen med klädvalet i lördags!
Ha de gott
kramiz

http://www.divaril.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mervi

26 september 2008 11:56

hallo lite uppdatering :)
kram om mina go kids.
Vi hörs sen kram kram

 
Linda

Linda

6 oktober 2008 18:12

Hej..Visst har du barn med Tobbe L? Jag tror jag såg dig på min sons dagis idag..jag har gått i samma klass som Tobbe i typ 9 år :-) Visst har du fått en flicka oxå? Hälsningar Linda Berg

http://www.alsklingenMIN.blogg.se

 
Linda

Linda

9 oktober 2008 21:55

Tyckte jag kände igen dig på mötet igår med men jag visste inte om du hade sett min kommentar än då..jag tror att du har Freja med en barndomskamrat till min sambo om jag inte har helt fel..världen är bra liten :-)

http://www.alsklingenMIN.blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards