Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Lilla du..

Av Ulrica - 17 september 2008 20:24

Man ska kanske ta reda på all fackat först innan man retar upp sej..


Jaa hon har köpt skor och JAG är JÄTTE nöjd med dom också, men behövde ett till par.. Sedan vet man inte om Freja kommer att kunna ha dom hela vinter och då menar jag på grund av att dom kommer att kunna bli för SMÅ!!!

Ja ja nog om detta orkar inte med mer på hopp idag!!!


Mia har precis åkt hem och här sitter jag, ska snart ta och lägga mej.. Känner mej inge pigg idag trött och mår allmänt dåligt till och från...


Blir så less på att folk ska missuppfatta och vara dryg och leeeee....


På kvällen så var jag, Tobbe och Pontus på utvecklingssamtal på skolan och det gick super duper bra, mamma lilla go kille är så duktig =)

Jo visst gör han lite små bus som alla barn, men själva skolarbete går jätte bra =)

När jag kom hem så hade Mia sparat mat åt mej i ungen och kaffe vart klart med.. TACK snälla gumman.. Och Mervi TACK för att du tog med en viss person idag, det var jätte snällt ( kram kram)...



           Saknar dej hjärtat, bara några dagar kvar nu =)


           En STOR Puss till dej!!!!



 
 
Ingen bild

Erika (mervis vännina)

18 september 2008 15:22

Kikar in, var sååå länge sedan jag var in på sidan din. Allt bra hoppas jag.
Ha d !
Ska bestämma nåt med Mervi ang. overallen du skulla köpa av syrran...
/Erika

 
Erika

Erika

18 september 2008 15:23

Vet inte om du har sett bildern apå Freja i min blogg =)
Jooo d sa nog mervi att du gjort =)

http://www.mammamuratovic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards