Alla inlägg den 23 mars 2007

Av Ulrica - 23 mars 2007 22:25

Idag har vi fixat lite av varje. Varit på Willys i birsta hilda matilda vad det var stort kommer ta ett tag innan man lärt sej var allt ligger. Idag när Virre kom hem från dagis så mådde han inge bra lill killen, ont i magen och 39 graders feber. Efter en skvätt alvedon, vila och mat så mådde han lite bättre. På kvällen har vi myst med grabbarna framför tv:n med chips och popcorn, imorgon ska vi till Mia och äta middag det ska bli mysigt, alltid godare att äta middag borta. Nu ska jag gå och göra mej klar för att nanna kudden är så trött eftersom lilla Freja inte ville sova riktigt i natt.. Ha en fortsatt trevlig Fredagskväll alla där ute// Kram.

Av Ulrica - 23 mars 2007 08:42

Inatt har lilla Freja vaknat flera gånger och vela ha nappen, så idag är jag trött. Micke ligger och sover med henne jag har skickat iväg grabbarna på skola och dagis, har också vikt tvätt och matat i en ny maskin. Det gäller att hålla igång idag annars så kommer man väll att somna där man står =0). Idag ska jag nog gå med Mia på stan, Dennis ska följa med en kompis hem efter skolan. Igår fick Victor bjuda sin mamma på te det tyckte han var mysigt, tycker det är viktigt att man ska kunna göra så för barnens skull för dom har ju inte valt att mamma och pappa inte bor tillsammans. Mia var här igår och hjälpte mej både med det ena och det andra, Micke var på praktik och for kl:10:00 och var borta tills kl:21:30.Tack för att du finns Mia Puss på dej!! Nu ska jag gå och fika// Kram.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards