Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Ulrica - 21 mars 2007 20:43

Nu sover alla barnen, Freja har haft en skrik kväll men nu sover hon. Känns så jobbigt när hon får så delvis för att man inte kan hjälpa henne och delvis för att man inte hinner med dom större grabbarna så mycket man vill. Idag har vi haft främmande av en som heter Ninna, frejas faster Kristina med sin sambo Petter kom också på besök =0). Imorgon blir det sjukhuset igen Freja ska dit och kolla sitt krea värde (njurprover). Hoppas att vi får svar på förra veckans prover då. Dennis var jätte duktig på ögon i dag han fick droppar som skulle vara 1 halv timmen, led med lilla gubben för hans tårar ran för att det sved så mycket.. Bara att invänta svar och se om han måste ha ny styrka på sina glas.. Nu ska jag gå och titta på tv med Micke...

Av Ulrica - 21 mars 2007 15:20

JA JA JA JA Äntligen!!!Äntligen har Micke klarat C-E kortet så imorgon bär det av till Östersund med långtradare och tillbaka till S-vall....:)(Micke har kört det gula ekipaget)

Av Ulrica - 21 mars 2007 09:00

Freja är helt otrolig hon vaknade bara 1gn i natt och skulle äta, sedan sov hon till 07:30 i morse. Min sambo är också helt underbar för det var han som klev upp och gav henne mat så jag har nästan sovit en hel natt =0). Nu ska jag gå och göra mej färdig för snart kommer min jätte snälla svärmor och ska skjutsa mej till läkaren med mella grabben.//Ullis.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards