Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Ulrica - 9 juni 2008 22:05

Tack snälla goa underbara mamma för idag.. Tack för alla saker jag fick och det Per fick =)


Mmm igår kom Per hem och gud så jag har saknat han.. Mår så bra med han, känner mej uppskattad och ja kan inte sätta ord på det... Men jag mår bra med Per och det var ett bra tag sedan som jag gjorde det..

Alla barnen tycker jätte mycket om han och det är ju superviktigt!!!


Annars har allt rullat på som vanligt här hemma, kompisar,fotboll,osv...

Lilla gumman fick följa med gudmor Mia och ett helt gång till sporthallsbadet i Fredags TACK snälla Mia =)..


Herre gud har inget mer jag vill skriva här känner bara att det blir tok..

Ska ta och äta smörgåsar nu som Per håller på att göra till mej, TACK snälla, tycker MYCKETom dej och det vet du!!!! PUSS PUSS


                                 Hej Hopp i Lingonskogen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards