Alla inlägg under juli 2008

Av Ulrica - 2 juli 2008 13:21

Ja det är ju riktigt skönt väder ute.. Dennis och jag har tagit oss en promenix till Ok..

Idag kommer mamma och Ulf på besök =)

Grabbarna frågar lite titt som tätt om vi ska ner på stan snart, men några timmar till får dom snällt vänta..

Nu ska jag ta och köra igång en maskin tvätt och sedan sätta på en kanna kaffe..

Saknaden efter Per är enorn nu, tur att han snart är hemma igen..

Jobbigt när han jobbar borta men samtidigt nyttigt, för då får man längta och uppskatta det man har på ett annat vis..


Nä nu har jag inte ro eller tid att sitta här mera...





                Hej Hopp i Lingonskogen....


Av Ulrica - 1 juli 2008 18:45

Känner mej ARG, IRRITERAD och allmänt less på vissa personer i min omgivning....

Att det inte ska bli som det är bestämt eller sagt, att man inte ska bli lämnad ifred utan bli indragen både i det ena och det andra!!!!

 Ja kan inte mer än säga att det är inte konstigt att man mår som man mår vissa dagar, FY FAAN.............

Av Ulrica - 1 juli 2008 18:15

Som idag fick bestå av stekt korv med bröd, vi åt lunch så sent så det behövdes inge kraftigare...

Lilla Wilma kom på besök så hon stannade och åt också... Snart ska jag skicka hem Erik och Wilma, kanske poppa lite popcorn och mysa med grabbarna framför tv:n...


Skönt nu när dom har sommarlov för då är det inga måsten på sov tider osv.. Sedan börjar dom att bli så pass stora så dom sover länge på morgonen... Hm känner mej ratslös men kan inte komma på något att göra, eller kanske man ska ta en sväng med damsugaren och sladda golven...




                  Hej Hopp i Lingonskogen....

Av Ulrica - 1 juli 2008 16:10

har jag varit igår och idag...

 Har putsat alla fönster och strykt och bytt gardiner. Tack för lånet Mervi av din trolleri hink, utan den hade det aldrig gått =)


Dennis är ute och leker med sin kompis Erik och Victor, Pontus har cyklat till en kompis... Och själv sitter jag nu här och är lat och saknar Per och Freja, Jennifer och lilla Wilma....


I morgon ska jag gå ner med grabbarna en sväng på gatufesten och blir det bra väder så ska jag och Mervi med alla barn och bada på Torsdag...


En kopp kaffe och en cigg så är man på g igen, hm undra vad jag ska hitta på nu då?? Var länge sedan jag hade denna energi så bara att passa på...




                   Hej Hopp i Lingonskogen...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards