Alla inlägg under maj 2008

Av Ulrica - 8 maj 2008 08:44

Morgonpigg idag är jag i alla fall =) Har skickat iväg grabbarna till skolan, kört igång 1 maskin tvätt och bäddat sängarna..


Åååå i morgon kommer lilla gumman hem längtar sååååå mycket.


                   VAD VORE LIVET I ALL SIN GLANS OM INTE PONTUS, DENNIS

                                               OCH FREJA FANNS!!!!!


  Har inte riktigt bestämt om det blir att åka bort eller inte till helgen, är fortfarande en öppen fråga. Blir vi hemma så har Dennis cup i Ånge..

Ja ja något kommer vi att hitta på i alla fall =)


Träffade min kompis igår faan vad skoj det var. Han var här hos mej från 12:30-18:30. Gissa om vi hann prata en massa gamla minnen =)

Bestämde att vi ska träffas nästa vecka igen nice nice...



                     Hej Hopp i Lingonskogen....



Av Ulrica - 7 maj 2008 08:32

Japp ringde en kompis förra veckan som jag inte har pratat eller träffat på flera år. Visade sej att han hade flyttat hit till stan, så idag ska vi träffas och prata en massa minnen.. Vi hade grymt skoj när vi var yngre =)


Nu kommer det lite fina bilder på så grymt söta saker som Vivica köpte till Freja igår =) TACK snälla Vivica, Mamma och Mervi för alla fina saker lilla donnan har fått av er... LOVE YAAA

Av Ulrica - 6 maj 2008 08:29

Mammas lilla prinsessa gud vad duktig hon är, går hela tiden nu =)

Idag så ska Micke och jag dela upp sakerna i förrådet sedan blir det till att dammsuga för min del..

Har kört igång en maskin tvätt nu som jag ska hänga när tiden finns. Får se om Mia dimper in idag eller inte. En promenix ner på affären måste jag också, glömde att handla potatis tills idag. Middagen idag kommer att bestå av potatis, köttbullar och gräddsås...


Hmm blir nog att man åker bort till helgen verkar som att det lutar åt det hållet än så länge.

Inget mera att skriva för denna gång..


                Hej Hopp i Lingoskogen.....



                            

Av Ulrica - 5 maj 2008 14:08

Idag kommer grabbarna hem och ikväll så ska jag få träffa Freja, ååå vad jag längtar efter dom alla 3..

Helgen har varit bra på Fredagen hade jag roligt skönt att få göra något som man inte brukar.

Lördagen blev ingen utgång för Mia blev sjuk så det får bli en annan gång det.

Till helgen får jag hem lilla gumman gud vad vi ska mysa, funderar på att kanske åka iväg får se...


Ja mer än så här har jag inte att skriva för jag har slutat att skriva privata saker på denna bloggsida..





                                   Hej hopp i Lingonskogen....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards