Alla inlägg den 5 september 2007

Av Ulrica - 5 september 2007 19:13

För hon var för svår att sticka så vi ska tillbaka på Tisdag för nytt försök, lilla donnan vägde idag hela 6½kilo och var 65,5cm lång... Jag saknar min vän som inte mår någe bra hon mår så pass dåligt att hon inte vill träffa mej eller någon alls hon anser att hon inte är värd någon, usch vad jag mår dåligt över detta + att det har hänt något trist som kommer att göra att det blir en stor omställning för mina stackars barn.. Skulle så gärna vilja ha stora vingar där jag kunde gömma dom och skydda dom mot allt ont i denna värld.. Känns så jobbig att jag inte kan skydda mina barn tycker dom har varit med om nog jobbiga saker under deras stackars 10 och 8 åriga liv!!! Vet inte vad jag ska göra vet inte vad jag ska ta mej till allt detta får mej att grubbla dag som natt, ligger på nätterna och försöker hitta lösningar men jag hittar inga får snart panik!!!!! Måste nog skaffa kunnig hjälp till mina barn någon som dom kan släppa sina tankar till inte altid bra att prata med någon närstående...Nä nu ska jag ta och ge Dennis kvälls fika Virre ligger redan och Pontus är på akuten med Micke, Pontus har fått inflammation i en tå så jag antar att dom måste tömma, fyy usch blää allt känns jobbigt nu det hade ju precis börjat att lugna sej efter allt med Freja och så börjar detta hur mycket ska man klara av egentligen????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards