Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Ulrica - 20 oktober 2007 22:09

har jag, Mia och Freja varit på nästan hela dagen idag.. Kollat kollat och kollat det är vad vi har gjort, Mia köpte en såååå himmla grym sak till Dennis i försenad födelsedagspresent.. Cerisrosa är det med något tryck fram på sååååå himmla grymt... Min lilla Dennis har nämligen blivit så förtjust i rosa och varför inte bara att peppa honom han är skit snygg i rosa.. Blev JÄTTE glad idag när jag sprang på Wilma, Sebastian(mina syskon barn) idag på Willys i Birsta, Jesper ville tydligen inte ha någon kram av moster idag men dom andra 2 fick jag en bamse kram av.. Tyckte bara att det var synd att min syster inte kom fram och sa hej till Freja men men det är inte jag som förlorar på det är ju tyvär hon....På eftermiddagen så var vi bjuden till Mervi på SUPER god middag TACK snälla!!! Mervi var husvakt hos sin mamma så det var dit vi for nice plats,trevligt var det, vi åt, fikade och sedan så åkte barnen 4hjuling en sväng innan jag och Adam tog oss en match på tv-spel.. TACK igen snälla Mevi för jätte mysig kväll.. Och TACK snälla Mia för idag... Nu ska jag och Micke kolla på en film och äta godis//Kram....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards